Müşteri Odaklılık Politikası



Tarım Sigotaları Havuz İşletmesi A.Ş., sunulan tarım sigotası hizmetleri kapsamında tarımsal üretim alanında faaliyet gösteren üreticiler ve yetiştiriciler ile tüm paydaşların şikayetlerine / önerilerine / taleplerine ilişkin olarak, yasal mevzuat şartları ve 10002 standart gerekliliklerine göre Müşteri Hizmetleri ve Şikayet Yönetimi prosesini oluşturmuş ve sürdürmektedir.
Üreticiler ve yetiştiriciler ile paydaşların şikayetlerini negatiften pozitife çevirmek ve bağlılığı sağlamak birincil ilkemiz olup, bu bağlamda; 
  • Şeffaflık
  • Erişilebilirlik
  • Cevap verebilirlik
  • Objektiflik
  • Hesap verebilirlik
  • Sürekli iyileştirme
ana prensiplerimizdir. Faaliyetlerimizi bu çerçevede gerçekleştirir, üreticiler ve yetiştiriciler ile paydaşlarımızı en önemli değer olarak görürüz.
Kurumumuzun tüm çalışanları ve Üst Yönetim olarak, bu şartlara bağlı kalarak ve daima üreticiler ve yetiştiriciler ile paydaşlarımızla işbirliği içinde, tüm süreçlerimizi en etkin şekilde yönetmeyi ve gerçekleştirmeyi hedefleriz. Bu amaçla kurduğumuz Müşteri Hizmetleri ve Şikayet Yönetimi prosesini sürekli iyileştirmeyi ve bu politikanın toplum erişimine açık olacağını taahhüt ederiz.

Adres : Saray Mahallesi Naya Sokak No:1 34768 Ümraniye / İSTANBUL Tel: 444 82 77 Faks: (0216) 322 00 93

Copyright © 2015 TARIM SİGORTALARI HAVUZU | Her hakkı saklıdır. İzinsiz kopyalanamaz ve kullanılamaz.